Wpisz poniższe kody (tak samo jak w poprzednich MK):
321-321 Big Head Mode - duże głowy 001-001 "Unlimited Run" - brak limitu biegu 111-111 "Free Weapon" - na planszy pojawia się broń "do wzięcia" 100-100 "Throwing Disabled" - brak "łamaczy ko¶ci" 444-444 "Armed and Dangerous" - tytuł jest wymowny, czyż nie¶ 666-666 "Silent Kombat" - gramy bez muzyki 050-050 "Explosive Kombat" - przegrany wybuchne 222-222 "Random Weapons" - startujesz z losowo dobran± broni±. 123-123 "No Power ¶¶" - masz niewiele energii na starcie 555-555 "Many Weapons" - masz więcej broni niż zakładali autorzy. 060-060 "No Rain" - na etapie Wind World nie pada deszcz 002-002 "Weapon Kombat" - postacie nie wyrzucaj± broni 020-020 "Red Rain" - w Wind World pada krwawy deszcz 010-010 "Maximum Damage Disabled" - nie ma limitu "masimum damage" w kombo 110-110 "Throwing and Max Damage Disabled" - j/w + nie ma rzutów broni± 011-011 "Kombat Zone: Goro's Lair" - grasz na etapie Goro's Lair 022-022 "Kombat Zone: The Well" - etap The Well 033-033 "Kombat Zone: Elder Gods" - etap Elder Gods 044-044 "Kombat Zone: The Tomb" - etap The Tomb 055-055 "Kombat Zone: Wind World" - etap Wind Wrold 066-066 "Kombat Zone: Reptile's Lair" - etap Reptile's Lair 101-101 "Kombat Zone: Shaolin Temple" - etap Shaolin Temple 202-202 "Kombat Zone: Living Forest" - etap Living Forest 303-303 "Kombat Zone: The Prison" - etap The Prison 313-313 "Kombat Zone: Ice Pit" - etap Ice Pit
|