Podczas gry naciśnij klawisz [~], aby wywołać konsolę. Teraz wpisz jeden z poniższych kodów:
god - nieśmiertelność noclip - wyłącza filmiki notarget - stajesz się niewidzialny freeze - zatrzymuje wydarzenia na ekranie doomhell - przechodzisz na ostatni poziom give all - wszystkie bronie i amunicja give doom95 - ładuje wersję gry Doom z 1995 roku give keys - dostajesz wszystkie klucze give weapon_machinegun - dostajesz Machinegun give weapon_shotgun - dostajesz Shotgun give weapon_plasmagun - dostajesz Plasmagun give weapon_bfg - dostajesz BFG give weapon_chainsaw - dostajesz Chainsaw give weapon_rocketlauncher - dostajesz Rocket launcher benchmark - aktywuje benchmarki gry com_drawfps 1 - widzisz ilość klatek na sekundę aviDemo - zapisuje demo Twojej gry do pliku *.avi gfxinfo - informacje o karcie graficznej status - widzisz status gry quit - wychodzisz z programu
A oto pozostałe kody, których działanie musicie już sprawdzić sami (jest ich MNÓSTWO!):
_use _moveRight _moveLeft _moveDown _forward _back _right _left _lookDown _lookUp _attack _moveUp _speed _strafe _button7 _button6 _button5 _button4 _button3 _button2 _button1 _button0 aasStats addarrow addline blinkline bindlist bind centerview compressDemo connect clearlights conDump clear cvar_restart cvarlist combineCubeImages crash collisionModelInfo dirtyfeet dir demoShot disconnect dmap echo envshot exec exportmodels editSounds editLight editor error fillrate flashlight focusSoundsEditor game_memory in_restart kill killRagdolls killMoveables killMonsters keepTestModel listModels listSkins listMaterials listImages listModes listLightDefs listEntityDefs listMonsters listEntities listThreads listSounds listAnims listCollisionModels listlines listVertexCache map modulateLights noclip notarget nextanim overlayGUI path poplight parsewait printShader printMode playDemo playCmdDemo playerModel prevanim reload reloadSounds reloadSoundShaders reloadFx reloadanims reexportmodels removeline runReach runAAS recordCmdDemo recordDemo recordCmdDemo recordDemo renderbumpFlat renderbump roq reloadGuis reset regenerateWorld reloadImages reloadShaders reloadModels script reloadEntityDefs s_musictrack s_cacheInvalidate s_cacheInfo s_restart seta set spawn setviewpos setStepGamma setu sets sizeDown sizeUp screenshot spawnServer stopRecording say testTrace testImage testShader testBump testLight touchFx touchGui touchFile toggle testSIMD touchMaterial testFx touchSound listSoundShaders touchParticle testDamage testblend testanim testParticle testModel testWipe testGUI timeDemo testmap touchSkin touchModel unbind unbindall vid_restart vstr writeConfig writePrecache weapon weapnext where weapprev weaponSplat
|